Στο πλευρό του Δήμου Βόλβης η Κυβέρνηση – Πρόοδος σημαντικών αναπτυξιακών έργων

Τον Δήμο Βόλβης επισκέφθηκε ο Διευθυντής του Γραφείου του Πρωθυπουργού στη Μακεδονία, Μιχάλης Μπέκιρης, συνοδευόμενος από τον Συντονιστή του Γραφείου στη Θεσσαλονίκη, Γιάννη Παπαγεωργίου, πραγματοποιώντας σειρά συναντήσεων και αυτοψιών σε έργα που βρίσκονται σε εξέλιξη ή έχουν ολοκληρωθεί στην περιοχή.

Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης παρουσιάστηκε η πρόοδος έργων συνολικού προϋπολογισμού που ξεπερνά τα 30 εκατομμύρια ευρώ, επιβεβαιώνοντας τη διαρκή στήριξη της Κυβέρνησης προς τον Δήμο Βόλβης και τις τοπικές κοινωνίες. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στην ενίσχυση των συγκοινωνιακών συνδέσεων της περιοχής, με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση των κατοίκων, τη διευκόλυνση των μετακινήσεων και την περαιτέρω αναπτυξιακή προοπτική του Δήμου.

Στο πλαίσιο της επίσκεψης πραγματοποιήθηκαν αυτοψίες στην Εγκατάσταση Επεξεργασίας Λυμάτων Βρασνών – Σταυρού, ένα έργο που εξυπηρετεί περισσότερους από 20.000 κατοίκους και επισκέπτες, συμβάλλοντας στην προστασία του περιβάλλοντος, της δημόσιας υγείας και της τουριστικής ανάπτυξης της περιοχής. Ακολούθησαν επισκέψεις στο Ψηφιακό Μουσείο του Δήμου Βόλβης και στην ολοκληρωμένη ανάπλαση του κέντρου του Σταυρού, παρεμβάσεις που αναβαθμίζουν την εικόνα της περιοχής και δημιουργούν νέες δυνατότητες για τον πολιτισμό, τον τουρισμό και την τοπική οικονομία.

Παράλληλα, παρουσιάστηκε η πορεία υλοποίησης του Open Mall, ενός έργου που ενισχύει την τοπική επιχειρηματικότητα, αναβαθμίζει τον δημόσιο χώρο και δημιουργεί καλύτερες συνθήκες για επαγγελματίες, κατοίκους και επισκέπτες. Η Κυβέρνηση και ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης συνεχίζουν να δίνουν ιδιαίτερη έμφαση στην ενίσχυση της περιφέρειας και της τοπικής αυτοδιοίκησης, στηρίζοντας έργα που βελτιώνουν την καθημερινότητα των πολιτών, ενισχύουν την αναπτυξιακή δυναμική των τοπικών κοινωνιών και δημιουργούν καλύτερες προοπτικές για το μέλλον.