Σε εθελοντική παρέμβαση για την απομάκρυνση γκράφιτι, συνθημάτων και μουτζούρων από δημόσιους χώρους της Καλαμαριάς καλούνται να συμμετάσχουν οι πολίτες, με στόχο η περιοχή να υποδεχθεί πιο καθαρή και περιποιημένη την επέκταση του Μετρό.
Η δράση θα πραγματοποιηθεί το απόγευμα της Πέμπτης 25 Ιουνίου, στην ανατολική Θεσσαλονίκη, και έχει συμβολικό αλλά και πρακτικό χαρακτήρα. Στο επίκεντρο βρίσκεται ο καθαρισμός σημείων στο παραλιακό μέτωπο της Καλαμαριάς και ιδιαίτερα επιφανειών που έχουν αλλοιωθεί από συνθήματα, μουτζούρες και γκράφιτι.
Το κάλεσμα απευθύνεται σε κατοίκους κάθε ηλικίας, οι οποίοι καλούνται να ενώσουν τις δυνάμεις τους για τη βελτίωση της εικόνας της περιοχής. Όσοι συμμετάσχουν θα συμβάλουν με χρώματα και εργαλεία καθαρισμού στην αποκατάσταση τοίχων και άλλων δημόσιων επιφανειών που σήμερα παρουσιάζουν εικόνα εγκατάλειψης ή βανδαλισμού.
Το ραντεβού έχει οριστεί για τις 7 το απόγευμα, στη συμβολή των οδών Νικολάου Πλαστήρα και Μιαούλη. Από εκεί θα ξεκινήσει η παρέμβαση, η οποία συνδέεται με την προσπάθεια να αναδειχθεί η Καλαμαριά ως μια πιο φροντισμένη, καθαρή και φιλόξενη περιοχή, λίγο πριν από την άφιξη του Μετρό.
Στο σχετικό κάλεσμα τονίζεται ότι η έλευση του Μετρό δεν αφορά μόνο έναν νέο σταθμό ή μια νέα μετακίνηση, αλλά συνολικά την καθημερινότητα της πόλης, τις γειτονιές, τους δρόμους και το παραλιακό μέτωπο, που αποτελεί ένα από τα πιο χαρακτηριστικά σημεία της Καλαμαριάς.


