Τους εργαζόμενους του δήμου που βγήκαν στη σύνταξη το 2025 τίμησε ο Δήμος Κορδελιού – Ευόσμου

Τους εργαζομένους στον Δήμο Κορδελιού – Ευόσμου οι οποίοι βγήκαν στη σύνταξη το 2025, μετά από πολλά χρόνια προσφοράς στο κοινωνικό σύνολο, τίμησε η διοίκηση του δήμου, με πρωτοβουλία του δημάρχου, Λευτέρη Αλεξανδρίδη.
Επρόκειτο για μία ενέργεια, η οποία πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά στον Δήμο Κορδελιού – Ευόσμου και όπως είπε ο δήμαρχος, θα αποτελέσει θεσμό.
“Εκφράζω τις θερμές ευχαριστίες όλων των δημοτών για την προσφορά σας στο δήμο μας. Όση προσπάθεια κι αν κατέβαλλε η διοίκησή μας για την ανάπτυξη του τόπου μας, δεν θα κατάφερνε πολλά πράγματα χωρίς τη δική σας προσφορά, την οποία δεν θα ξεχάσουμε ποτέ. Στόχος μας είναι να μετατρέψουμε σε ετήσιο θεσμό την εκδήλωση αποδισης τιμής στους εργαζόμενους οι οποίοι ολοκληρώνουν τον εργασιακό τους βίο”, ανέφερε ο δήμαρχος Κορδελιού – Ευόσμου.
Σε όλους τους τιμηθέντες, αρκετοί από τους οποίους συγκινημένοι ευχαρίστησαν από το βήμα τη διοίκηση του δήμου για την πρωτοβουλία, προσφέρθηκε ένα αναμνηστικό δώρο.